Már több mint 1 éve működik a RoadRecord útnyilvántartóban az automata felhős adatmentésünk – ráadásul ingyen -, amit megelégedettséggel használ már 2.114 felhasználónk!
Mégis miért van az, hogy minden héten olvasok az ügyfélszolgálat ügyeiből legalább 1-2 esetet, hogy
“meghalt a gépem, nem volt adatmentésem odaveszett minden”
“újratelepítették a gépemet, ezért minden adatom elveszett” (milyen rendszergazda az ilyen?)
“ellopták / összetört a notebookom, nem tudok dolgozni”
“villámcsapás / kávé érte a gépet, elveszett minden”?
Tudom, hogy vannak, akik – főleg az NSA botrány miatt – kevésbé bíznak a felhős megoldásokban, vagy nem tudom miért olyan nehéz azt az adatmentést bekapcsolni, de most tényleg: ha Angela Merkelt le tudták hallgatni, akkor ki gondolja azt, hogy azért, mert nem a felhőben, hanem a saját gépén tárolja valaki az adatokat (ami ugyanúgy a netre van kapcsolva), akkor azt nem lehet feltörni ha valaki komolyan akarja (és meg vannak az eszközei hozzá)?
Amúgy meg ki kíváncsi arra, hogy van egy rakás cégnév egy titkosított fájlban? Azok ott vannak a telefonkönyvben is…
Na nekem mindegy, nem én szívok órákig / napokig azzal, ha valakinek elveszik az adata, nekem van adatmentésem!
Ami minket illet, az adatok tényleg titkosítva vannak, mi nem is akarjuk, nem is tudjuk feltörni azokat, de főleg nem érdekel, hogy mi van bennük. Mi csak forgalmi adatokat látunk, hogy ki használja és hányan, jelszavakat sem tárolunk, semmi.
Ha valaki kedvet kapna a beállításra, akkor szánjon rá 1 percet: Beállítások ›› Felhő.
Aki pedig ellenáll, arról ez a vicc jut eszembe – sajnálom. Konzervatívak ne olvassák el a viccet!